Door deze website te gebruiken stemt u in met het gebruik van cookies voor het analyseren en personaliseren van inhoud.

Multichannel-marketing

Met het Perfion Product Information Management PIM-systeem houdt u voor alle marketingkanalen alle productgegevens synchroon, vanaf één locatie.

 

Uitdagingen wanneer gegevens overal worden opgeslagen

Hoe productinformatie synchroon houden in een multichannel-marketingomgeving? U doet aan multichannel-marketing wereldwijd, u jongleert met een steeds toenemend aantal communicatieplatformen? We weten dat het actueel houden van productinformatie overweldigend kan zijn!

Uitdagingen wanneer gegevens overal worden opgeslagen
  • Hoe houdt u productinformatie op verschillende communicatieplatforms en media gesynchroniseerd, zoals openbare websites, leverancierportals, webshop's, smartphone apps, gedrukte catalogi, factsheets, sociale media, direct mails en nieuwsbrieven?
  • Bent u zeker dat op alle communicatieplatforms en media alle taalversies up-to-date zijn?
  • Hebt u geprioritiseerde klantensegmenten met gedifferentieerde assortimenten, lay-outs, opmaakmodellen, teksten en afbeeldingen terwijl de belangrijkste productinformatie consistent wordt gehouden?
  • Weerspiegelt uw verkoop- en marketingmaterialen de laatste wijzigingen in assortimenten, kenmerken en prijzen?


Voordelen van een PIM-systeem

Update eenmaal productinformatie - die overal wordt toegepast!

Met Perfion hebt u één bron voor bijgewerkte productinformatie, zodat u zich kunt concentreren op uw echte werk: het leveren van uitstekende marketing via meerdere kanalen. Geen zorgen meer over het synchroniseren van productgegevens.

  • Communicatie via segmenten differentiëren
    Differentiatie van uw doelgroepen; aan de hand van content, lay-out en assortiment specifiek aan elke segment - en zeker zijn dat de productinformatie gesynchroniseerd blijft. 
  • Meerdere communicatiekanalen gebruiken
    Voeg nieuwe communicatiekanalen zoals sociale media, banners en mobiele apps aan uw marketing toe, zonder extra complexiteit toe te voegen en uw productgegevens actueel te houden. Digitale activa worden automatisch in elk gewenst formaat via alle communicatiekanalen geleverd.
  • Gelokaliseerde inhoud beheren
    Bereik uw markten in de plaatselijke taal en verlaag de drempel om nieuwe markten te betreden. Door productgegevens aan sjablonen voor marketingmateriaal te linken en vertaalbureaus in uw workflow te betrekken, wordt het makkelijk om andere talen te beheren en toe te voegen.
  • Verhoog de klanttevredenheid
    Bied up-to-date product- en marketingmateriaal online aan, bijvoorbeeld via uw webshop en in factsheets. Klanten zullen dit waarderen en sales zal dit geweldig vinden.